i errët

Ramo - 33.Bölüm (Sen Bana Dokunamazsın) 

Abonohu
Shikime 2,4 mln
96% 22 753 763

Ayrıcalıklardan yararlanmak için Ramo kanalına katılın: bit.ly/34eUNwx​
Ramo'nun büyük bir planı vardır; Mazhar'ın yerine İstanbul’un patronu olmak. Patronların ise tek amacı vardır; Ramo'ya diz çöktürmek. Oyuna yeni giren Şerif'in her hamlesi Ramo'yu biraz daha zora sokuyordur. Ramo'nun harekete geçmesini engelleyen şey ise Sibel'in rehin tutuluyor olmasıdır.
Ramo, bir yandan Sibel'in nerede tutulduğunu öğrenmeye, diğer yandan da Mazhar'ın yerine geçebilmek için Yıldırım'ı ikna edecek bir planı devreye sokacaktır. Yapacağı en küçük yanlış ailesinin yok olmasına neden olacağından, attığı her adıma dikkat etmek zorundadır.
Ramo Resmi Hesapları:
ramo_dizisi​
ramodizisi​
ramodizisi​
Ramo ALdesk Kanalına Abone Ol → bit.ly/37j0746​
#BKM​ #Ramo​ #MuratYıldırım​ #EsraBilgiç​ #ShowTV​ #Dizi​ #RamBel​

Film dhe animacion

Publikuar

 

20 Shk 2021

Shpërnda:

:

Shkarko:

Në ngarkim....

Shto në:

Lista ime e luajtjes
Shiko më vonë
Komente 100   
Ramo
Ramo 4 ditë më parë
Ayrıcalıklardan yararlanmak için Ramo kanalına katılın: bit.ly/34eUNwx​
Elsad Siriniov
Elsad Siriniov 14 orë më parë
EN İYİ RAMO 😉😉😏😏
Yusuf Abay
Yusuf Abay 18 orë më parë
Srlam
Akgün Gökalp Taşkın
Akgün Gökalp Taşkın Ditë më parë
Kanalımda Ramo Gangsta's Paradise var bi bakarmısınız nası yapmışım
Meryem Zeynalova
Meryem Zeynalova Ditë më parë
Admincim♥😍😊
marve yllmaz
marve yllmaz Ditë më parë
Admincim sizi cok seviyoruz😍❤
etliekmek kafalı
etliekmek kafalı 36 sekonda më parë
Lazer bölümü Selena dizisi gibi olmuş
Güller Orazowa
Güller Orazowa Orë më parë
Fifi napiyorsun burda 🤪
Irem mina avcılar
Irem mina avcılar Orë më parë
Mutluluk hapı
Refik Ciminli
Refik Ciminli 3 orë më parë
"Bi abi de saygısız" 😀 -Hasan
Furkan P.9
Furkan P.9 4 orë më parë
Açık ara en güzel bölüm 😍
Ömer Faruk Aktaş
Ömer Faruk Aktaş 6 orë më parë
Kul'a kul'luk etmem, korku kimseyi ölümden döndürmez, ASLAN gibi yaşayın, RAMO.
Ömer Faruk Aktaş
Ömer Faruk Aktaş 6 orë më parë
Cemil : Baskın basanındır Ramo : Aynen öyle, afiyet olsun cemil ve braders'ları
Ömer Faruk Aktaş
Ömer Faruk Aktaş 6 orë më parë
Hâlâ çizgi film tadında ki çukuru izleyen varsa yazık ediyorlar kendilerine.
Emirhan Cozur
Emirhan Cozur 7 orë më parë
Doğu : ramocularDogu2 nolacak şimdi ? RAMO : ramocularRamo2 kıyamet kopacak. ( Allah Ramoya Arka Sokaklar ömrü versin Amin. )
Toni Kroos
Toni Kroos 8 orë më parë
Benim anlamadığım patronlardan yıldırım bey rolündeki oyuncu mu değişti yoksa bu başka patronmu yani kamera ile toplantıyı izleyen patronla garson kılığında izleyen aynı kişimi
Toni Kroos
Toni Kroos 8 orë më parë
Birde radyo dinlediğini nereden biliyordu spikere öyle dedi yani radyo kanal ve saat ayarlanmış Ankaralı kadın ramoya çalışıyor galiba
Berat123
Berat123 9 orë më parë
Ramo Her zamanki karizmasında
sabina ceferova
sabina ceferova 10 orë më parë
RAMBEL
sabina ceferova
sabina ceferova 10 orë më parë
EN COKDA RAMOYLA DOGUNUN SAHNESİ GUZELDİ
sabina ceferova
sabina ceferova 10 orë më parë
cok guzel heyecanli harika muhtesem
Kerem Taylan
Kerem Taylan 11 orë më parë
Ramo Çok güzel bir dizi Ramo Gelecek yıl 2022 de oynasın Yapımcı lar Lütfen Geleçek yıl da Devam Etsin Dizi RAMO Kurtlar vidisinden bile Daha güzel bir dizi Ramo Teprik Ediyorum Yapımcı ve yönetmenlere Murat Yıdırım Oyunculuğu Necati şaşmaz Dan Bile daha Güzel
Kemal Doğan
Kemal Doğan 11 orë më parë
Her bolum diğer bölümden çok iyi müthiş
Kerem Taylan
Kerem Taylan 11 orë më parë
Ramo Gelecek Sezon Da oynasın Hikayesi Çok güzel ve etkileyici Ramo Gelecek yıl kadar oynasın Romo bitmesin lütfen Yapımcı ve Yönetmenler lütfen diziyi bitimeyin Efsane Dizi RAMO
Soner Avci
Soner Avci 11 orë më parë
Alarm sahnesi cok sacma olmus hic olmamis
Metin Ali
Metin Ali 12 orë më parë
Ramo ile Doğu güzel bir ikili oldular
Liva Eupularity
Liva Eupularity 12 orë më parë
türkiye'ye sonunda yakışan tek dizi
EMRE CAN İLHAN
EMRE CAN İLHAN 12 orë më parë
Kılıç yani yıldırım beyi izlerken sanki kurtlar vadisi izliyorum aynı mimikler
Valide Musayeva
Valide Musayeva 12 orë më parë
Her sey gözel de Halefide getirsinler diziye .
SAZAN AVI AMATÖR BALIKÇI
SAZAN AVI AMATÖR BALIKÇI 12 orë më parë
33 bölümün zirvesi bu bölüm işte.
Bshjjeb Hshdbbd
Bshjjeb Hshdbbd 12 orë më parë
الله على هلمسلسل والبطل 😍😍😍
Buz dağının Görünmeyen kısmı
Ramo ve doguyu izlerken ben yoruldum bee ahha
EMRE CAN İLHAN
EMRE CAN İLHAN 13 orë më parë
lan kılıçın burda ne işi var dizi baya iyi oldu
EMRE CAN İLHAN
EMRE CAN İLHAN 13 orë më parë
Kurtlar Vadisi Kılıç Özledik Bee...
Vedat Alakus
Vedat Alakus 13 orë më parë
Akasya durağı Zeyno yanliş söyledin din değil o cin dır 47:35
Аскарали Панжиев
Çok Çok Güzel film
Сеймур Гасанов
Сеймур Гасанов 14 orë më parë
R A M O ☝️💪🇹🇷
Bahanur Demir
Bahanur Demir 15 orë më parë
RAMO BENDE BAĞIMLILIK YAPTİ HER BOLUMUNU 10000000000000 DEFA İZLİYORUM AMA YİNEDE İZLEMEYE DOYMUYORUM .
Gultakin Alakbar
Gultakin Alakbar 15 orë më parë
Eskiden olan Yildirim daha iyiydi bu adam kalibi how deyil🥵
Gultakin Alakbar
Gultakin Alakbar 15 orë më parë
Ya bu Fiko nasilda komik🤣🤣🤣 Her kes telefonu yuzune dut dut dut🤭🤭
emrah koyuncu
emrah koyuncu 15 orë më parë
Alarm geçme sahnesi süper
Mlook alkuneani
Mlook alkuneani 16 orë më parë
Fay
Mlook alkuneani
Mlook alkuneani 16 orë më parë
اللهم صل وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين
Mlook alkuneani
Mlook alkuneani 16 orë më parë
رامووووو
kefsiz Babayeva
kefsiz Babayeva 16 orë më parë
Doğu🙊🙊Ramo🥰🥰🖇️
Maryam Satari
Maryam Satari 16 orë më parë
Çok güzel bir bölümdü harika ❤❤🌹🌹🥰🥰🤗🤗
01 EĞLENCE KRALI 01
01 EĞLENCE KRALI 01 17 orë më parë
aboneleşmek isteyen varmı
Ahmet Yasin Doğan
Ahmet Yasin Doğan 17 orë më parë
Lazerleri geçme sahnesi en efsane sahneydii
Huseyin Amirxhanov
Huseyin Amirxhanov 17 orë më parë
ya arkadaşlar yıldırım oyuncusunu deysdilermi
Yemek,rec
Yemek,rec 17 orë më parë
Ramo'nun Radyo Konusmasi EFSANEYDI Super Fikir...Hasan Abinin Basi Dertde Cicek Onun Kizi Cikti Afet Onu Paralayacak...Ramo'la Dogu'nun buyuk patronun Evine Girme Operasyonu buyuk patronu Oldurmesi Tek Kelimeyle EFSANEYDI Kusursuz Operasyon...
H K.A.
H K.A. 17 orë më parë
1:23:10 elektrik kesildi ama telefon çalıştı. o telefon elektriğe bağlı. Ramo da bir kusur buldum vay be
Başak Orun
Başak Orun 6 orë më parë
Ev telefonu olduğu için şarj oluyor elektirikle bi alakası yok
H K.A.
H K.A. 17 orë më parë
Fiko: kendi karım ölmüş gibi üzüldüm Ramo: LAN
Yusuf Abay
Yusuf Abay 18 orë më parë
CIcjqertopukhgfdsahdh22hhddhdhdhdhdopbnm
Yusuf Abay
Yusuf Abay 18 orë më parë
CIcjqertopkhgfdsahdh22hdhdhdhdhhdhddhopbnm
Yusuf Abay
Yusuf Abay 18 orë më parë
CIcjqertopukhgfdsahdhs22hhdhdhdhdhdopbnm
Yusuf Abay
Yusuf Abay 18 orë më parë
CIcjqertopukhgfdsahdhs22hhdhdhdhdhdopbnm
Yusuf Abay
Yusuf Abay 18 orë më parë
CIcjqertopukhgfdsahd22hhdhddhhdhdhdhhopbnm
Yusuf Abay
Yusuf Abay 18 orë më parë
123010203
Yusuf Abay
Yusuf Abay 18 orë më parë
CIcjqertopukhgfdsahdh22hhdhdhhdhdhdhdopbnm
Yusuf Abay
Yusuf Abay 18 orë më parë
CIcjqertopukhgfdsahdh22hhdhdhhdhdhdhdopbnm
Yusuf Abay
Yusuf Abay 18 orë më parë
Qrokop
Yusuf Abay
Yusuf Abay 18 orë më parë
CrOKOPVF
Yusuf Abay
Yusuf Abay 18 orë më parë
CDFDFDFI
Yusuf Abay
Yusuf Abay 18 orë më parë
zlijqertopukhgfdsahhdhd73hdhdhhdhdhdhdopbnm
Yusuf Abay
Yusuf Abay 18 orë më parë
QWERTYUIOPLKJHGFXSAZXCVBBNMde
Yusuf Abay
Yusuf Abay 18 orë më parë
#*zz909090909080800800000001230102030405060708091011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344454647484950515253545556575859606162636465666768697071727374757677787980818283848586878889909192929394959697989990001
vuqar teymurov
vuqar teymurov 18 orë më parë
Salam men Azerbaycandan izliyorum Romo oqluma cox benziyor onu roluna gore cox sevirem Hasan daha wakaci seviyirum butun haminizi
Yusuf Abay
Yusuf Abay 18 orë më parë
CrOKOPVF908454950634732
Yusuf Abay
Yusuf Abay 18 orë më parë
🔊🔉🔈🔓🔒🔑🌠✨🔊🔉🔈
Yusuf Abay
Yusuf Abay 18 orë më parë
😄😃😀😊☺👥👤💖💚👎👍👐👆☝👊✋✌✊👌👇👈👉👋👏👐👌👇👈👉👋👏👐✊✌✋👊☝👆👍👥👤😍😊☺👎😀😃😄👕👖🔪🔭📞📞📞📞📞📲📱🎇🍴🍟🍕🍗🍖🍔🍌🍌🌕🌔🌓🌒🌑🌚🌝🌞🌙🌜🌛🌖🌗🌘🌑🌒🌓🌔🌕🌉🎑🌗🌖🌆🌃🌌🚾🚽🎽🛅🛄🛃🛂🚣🚤🚶🅿🚥⛽🚸🚷🚵🚲🚳🛅🛄🛃🛂🔝🔙🔛🔜🔚⏳⌛⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰🔯⛎♍♌♋♉♈♎♏♐♑♒♓♓⛎🔯🚻🚮🚰🚯🚱🔠🅾🆎🅱🅰🚩⚠♻♿🚼🚹🚺🔤🆎🅾🚻🚮🚰🚱💯♿⛔🚼🚺🚹🆚🆒🈁🈷🈶🈵🈴🈳🈲🆗🆕🆘🆙🆖🆚🆒㊗🈯➕✖➗🕛🕧🕐🕟🕟🕞🕒🕝🕑🕜🕔🕠🕕🕕🕡🕖🕢🕗🕦🕚🕥🕙🕤🕘🕣
SOLI TUDE
SOLI TUDE 19 orë më parë
Dayı yıldırıma noldu biri açıklasın ilk başta yıldırım bu değildi
Ömer Eroğlu
Ömer Eroğlu 19 orë më parë
Vay arkadaş, dürbünle dudak oku, şarkıyı bil, kanalı bul, yarine mesajı yolla, üstüne de istek patlat... efsane bir senaryo detayı. Ayağa kalkın arkadaşlar, alkışlıyoruz.
Yasar Talan
Yasar Talan 19 orë më parë
T
Ömer Şah
Ömer Şah 20 orë më parë
Admin şerifin hizmetçisi kız kim çok merak ettim konuk yada tiyatro bkm mutfak grubunda bulamadım.
QIZIQISH UZ
QIZIQISH UZ 20 orë më parë
Ramo guzal
Basak Tigit
Basak Tigit 21 orë më parë
Bölümleri izliye izliye bi hal oldum😂😂
Miss Zelin
Miss Zelin 22 orë më parë
Gizem cok gereksiz oldu ya, miy miy o gelince sariyorum, gereksiz bos sahneler.
حمودي الاسطوره
حمودي الاسطوره 23 orë më parë
💐رٍَۆؤۆ؏ــ💐ــٍَــھْ. درامه حلوه
Ümide Ümide
Ümide Ümide Ditë më parë
Fıko 😂😂😂
ALLAH Bəndəsi
ALLAH Bəndəsi Ditë më parë
Ramo ile Doğunun reqsi alarm altında efsane sahne
M_A_G - Hritan
M_A_G - Hritan Ditë më parë
.
Cristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo Ditë më parë
48:28 Cio Baba duyarsa senle Katliam yapar
ALEXIA AKSU
ALEXIA AKSU Ditë më parë
Aynen
ZeyZey T
ZeyZey T Ditë më parë
Hasan çiçeğin babasıysa, Yazıklar olsun sana Hasan. Ben afet+hasan vor ever sanmıştım. Beni çok üzdün HASAN
SOLI TUDE
SOLI TUDE Ditë më parë
Cihangirin bile gizlice görüştüğü patronlara bak gelen geçen konusuyor saçmalık
SOLI TUDE
SOLI TUDE Ditë më parë
Yıldırım bu değildi noldu tipi mi değişti hiç birşey anlamadım ben yoska bu baska birisi mi
SOLI TUDE
SOLI TUDE 21 orë më parë
@ALEXIA AKSU biliyorum samuele noldu onu diyorum yıldırım oydu normalde
ALEXIA AKSU
ALEXIA AKSU Ditë më parë
OLGAÇ KILIÇTAN BAHSEDİYORUZ, O DA KUTLAR VADİSİNDE MEHMET BEYLE OYNADI. BÜYÜK ÜSTA. BU GEÇEN HAFTA ÇOK KİŞİ ONUN İÇİN İZLEDİ. EFSANE ÜSTA OYUNCU
SOLI TUDE
SOLI TUDE Ditë më parë
Büyük patronlar hiç beklediğim karakterde değil oyuncular iyi ama daha ağır başlı güçlü olduğu belli olacak şekilde olması lazımdı Mehmet Karahanlı gibi
Mustafa Öcal
Mustafa Öcal Ditë më parë
Neşet baba.......
Mlook alkuneani
Mlook alkuneani Ditë më parë
اللهم صل وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين
ipek aygün
ipek aygün Ditë më parë
ramonun cihangir taklidi :,)
yakup Deryal
yakup Deryal Ditë më parë
Karakterler çabuk ölüyor. Çok güzel bir dizi ama çabuk ilerlememeli bence
Onur Uğur
Onur Uğur Ditë më parë
Muhteşem bir bölüm olmuş.
Elvin Kerimli
Elvin Kerimli Ditë më parë
Ramo Ramo Ramo Sevgiyi kadini kutaracak masari patronari bitirecek Boyuk bir kral olacak🇦🇿🇹🇷🤙😉
EMRE ÇETİN
EMRE ÇETİN Ditë më parë
Ulan Kılıç ne zevksiz adammışsın
busra black
busra black Ditë më parë
ÇEKILIN LANNNNN RAMOOO GELIYORR ADAMIN DIBIII ALEMIN KRALIII ALEMIN BABASII GELIYORRR RAMOOO GELIYOR . ADAM GELIYOR BABA GELIYOR !!!!!
busra black
busra black Ditë më parë
BU KADAR GÜZEL . HER BOLUMU DEGERLI HEYECANLI BIIII FILM YOKKK EGER VARSA ODA RAMODAN BIRISII !!!( RAMOO EGER BITERSE YASINI TUTARIM O DERECE YANI!!!)
BEŞİKTAŞ JK
BEŞİKTAŞ JK Ditë më parë
Sonunda ramoda bozdu dizi gerçeklikten uzaklaşıyor ramo karakterini abarttınız iyice sibelle ramonun aşkı için bi film çekin o kadar oyuncuya yazık oluyor dizi uçuruma doğru sürükleniyor
Milllay Dmr
Milllay Dmr 10 orë më parë
@BEŞİKTAŞ JK ha o kısım için diyorsan biraz absürt kaçmış olabilir ama komple dizi için de artık keyif almıyorsan bence izleme olsun bitsin
BEŞİKTAŞ JK
BEŞİKTAŞ JK 10 orë më parë
@Milllay Dmr Lazer sahnesi yetti bozulduğunu anlamak için büyük saçmalıktı o alarm sistemini aşmak bi olay zaten harmandalı oynayarak sadece ciddiyetsizlik katmışlar saçmalık
Milllay Dmr
Milllay Dmr 11 orë më parë
Ya allah aşkına kardeş bir bölüm başı birde topu topu radyo türkü sahneleri vardı toplasan 20 dk anca çıkar gerisi full aksiyon heyecan bir dk düşmüyor. Neyine bozulmuş acaba
Sedat Biyikli
Sedat Biyikli Ditë më parë
Tam düştü derken ayaklar yerden kesiliyor ramo efsanesi..
Nazaret Siderov
Nazaret Siderov Ditë më parë
COMMENT
Cansu Şahin
Cansu Şahin Ditë më parë
Çok güzel sibel olsun ramo olsun müthiş
Mihail Veliscu
Mihail Veliscu Ditë më parë
YOU REALLY DIDN'T UNDERSTAND - WE WANT THE TRANSLATED DIALOGUES (SUBTITLED IN AN INTERNATIONAL LANGUAGE - ENGLISH, FRENCH, SPANISH) This would help international success
Volkan Eker
Volkan Eker Ditë më parë
1:38:24 Şeytan iş başa düştü bari ben doldurayım dese😀
oligodentrosit
oligodentrosit Ditë më parë
Kendisi için konulan tabureye ayağını koymakmi ulan Ramooo...
Ethem Enis CAY
Ethem Enis CAY Ditë më parë
ZEYBEK SAHNESİ EFSANEYDİ...
Ugur krdg
Ugur krdg Ditë më parë
muhteşem
SəyyaReklam Siz xəyal edin,biz həyata keçirək
O lazerli alarım cok güzel olumuş Türküyle. Orada yabancı bir şarkı verseydiler izlemezdim bu diziyi bi daha.
Kemal Gurbanow
Kemal Gurbanow Ditë më parë
Abi cok iyi film ya alah bu filme arka sokaklar omrü versin amin
Faqja Tjeter
Maraşlı 7. Bölüm
2:15:33
Shikime 3,7 mln
Çukur 4.Sezon 25.Bölüm
2:22:15
Karaoğlan - Full Movie
1:48:07
Arıza 23.Bölüm
2:05:29
Shikime 1,1 mln
Mucize Doktor 50. Bölüm
2:07:38
Alev Alev 15. Bölüm
2:18:30
Shikime 1,9 mln
Gönül Dağı 17. Bölüm
2:28:39
Ramo Episode 1
2:32:11
Shikime 15 mln
Son Yaz 8. Bölüm | Hoşçakal
2:29:04